UPS preprava na území Slovenskej republiky
(spôsob odberu v objednávke: UPS "Expres do 24h")

SWS International s.r.o. používa na prepravu tovaru zákazníkom služby dopravnej spoločnosti UPS. V rámci súboru Backlog SWS vám zasielame okrem iného aj informácie  o čísle UPS zásielky, pomocou ktorého môžete sledovať svoju zásielku na webe UPS http://www.sps-sro.sk/sk/Vnutrostatna-preprava/Pohyb-vnutrostatnej-zasielky.html

Pri faktúre nad 200€ bez DPH hradí základný poplatok za zásielku firma SWS.
Základný poplatok je za zásielku s celkovou hmotnosťou do 35kg, pričom jeden poplatok platí pri neprekročení hmotnostného limitu aj na viacero balíkov na tú istú adresu.

Špeciálne príplatky za dodanie na dobierku a za zásielky nad 35kg hradí zákazník formou príplatku k faktúre
(pokiaľ sa s SWS nedohodne inak).

Pri faktúre do 200€ bez DPH platí všetky poplatky za prepravu zákazník.

UPS Expres 24h - dodanie do 24hod. od vyzdvihnutia v SWS
- základný poplatok 5,00€ bez DPH
UPS dobierka – dodanie na dobierku do 24hod. od vyzdvihnutia v SWS
- príplatok 2,00€ k základnému poplatku

Zásielky sú štandardne poistené na hodnotu do 2490€ (cca. 75000 Sk). V prípade, že je nutné zásielku pripoistiť, pripoistenie vždy znáša zákazník. Pripoistenie je 0,33€ za každých ďalších 33,19€ nad 2490€. Pripoistenie vykonávame najmä pri zásielkach s drahým a krehkým tovarom, napr. televízory, veľké objektívy a pod., kde by základné poistenie nepokrylo cenu produktu.

UPS Expres 24h - možné použiť pre dodanie do ktoréhokoľvek mesta. Doručenie zásielky je v pracovné dni do 24 hod. od objednania

UPS dobierka - možné použiť pre dodanie do ktoréhokoľvek mesta. Doručenie zásielky je v pracovné dni do 24 hod. od objednania.

Preprava zásielok mimo územia Slovenskej republiky

Cena za prepravu zásielok mimo územia Slovenskej republiky bude stanovená individuálne pre každú objednávku a bude fakturovaná ako samostatná položka spolu s dodaným tovarom. Pre zásielky mimo územia Slovenskej republiky neplatí výnimka bezplatnej prepravy pri objednávke nad 200 € bez DPH a poplatkov, t. j. ku každej zásielke mimo územia Slovenskej republiky bude účtovaná cena prepravy.

V dňoch pracovného pokoja a štátnych sviatkov sa zásielky nevyzdvihujú ani nedoručujú.

Zoznam servisných stredísk SPS
do všetkých stredísk je jednotné číslo pre celú SR - 16 877

Mesto

Adresa

Tel. číslo

E-mail

Bratislava - centrála

Senecká cesta 1

02 - 16 877

bratislava@sps-sro.sk

Ivanka pri Dunaji

Google mapa

Banská Bystrica

Medený Hámor 19

048 - 16 877

banska.bystrica@sps-sro.sk

Google mapa

Bardejov

Duklianska 14

054 - 16 877

bardejov@sps-sro.sk

Google mapa

Dunajská Streda

Malé Dvorníky

031 - 16 877

dunajska.streda@sps-sro.sk

priemyselný park

Google mapa

Humenné

Suchý jarok 1299

057 - 16 877

humenne@sps-sro.sk

Google mapa

Komárno

Bratislavská

035 - 16 877

komarno@sps-sro.sk

cesta 1803

Google mapa

Košice

Budimír 368

055 - 16 877

kosice@sps-sro.sk

Google mapa

Levice

Nixbrod 28

036 - 16 877

levice@sps-sro.sk

Google mapa

Liptovský Mikuláš

Pod Stráňami 2289

044 - 16 877

liptovsky.mikulas@sps-sro.sk

Google mapa

Lučenec

Zvolenská 51

047 - 16 877

lucenec@sps-sro.sk

Google mapa

Martin

B. S. Timravy 31

043 - 16 877

martin@sps-sro.sk

Google mapa

Michalovce

Priemyselná 14

056 - 16 877

michalovce@sps-sro.sk

Google mapa

Nitra

Dlhá 91

037 - 16 877

nitra@sps-sro.sk

Google mapa

Poprad

Partizánska 88

052 - 16 877

poprad@sps-sro.sk

Google mapa

Prievidza

Cíglianska cesta 20

046 - 16 877

prievidza@sps-sro.sk

Google mapa

Rožňava

Strelnica 16

058 - 16 877

roznava@sps-sro.sk

Google mapa

Ružomberok

Sládkovičova 108

044 - 43 32 346

ruzomberok@sps-sro.sk

Google mapa

Senica

Dlhá 249/A

034 - 16 877

senica@sps-sro.sk

Google mapa

Spišská Nová Ves

Radlinského 17

053 - 16 877

sp.nova.ves@sps-sro.sk

Google mapa

Stará Ľubovňa

Popradská 22

052 - 43 26 374

stara.lubovna@sps-sro.sk

Google mapa

Svidník

Bardejovska 810/44

054 - 75 23 785

svidnik@sps-sro.sk

Google mapa

Trebišov

Čs. armády 1117

056 - 67 25 206

trebisov@sps-sro.sk

Google mapa

Trenčín

Bratislavská 1804

032 - 16 877

trencin@sps-sro.sk

Google mapa

Trnava

Priemyselná 6

033 - 16 877

trnava@sps-sro.sk

Google mapa

Žilina

Strečno, ulica SNP

041 - 16 877

zilina@sps-sro.sk

priemyselný park

Google mapa

 

Reklamácie pri zásielkach UPS

Odberateľ môže voči UPS mať niekoľko typov reklamácií:

1.      neskoro dodaná zásielka - zásielku doručili neskôr ako do 24 hod., resp. nedoručili ju v príplatkovom režime do 9.00h, 12.00h, v sobotu - kontaktujte SWS - 02/48200517

2.      vôbec nedodaný tovar - napriek avízu o zaslaní zásielky cez náš backlog vám balík nedorazil - kontaktujte SWS  - 02/48200517 alebo priamo UPS - 16877

3.      čiastočne nedodaný tovar - viacbalíková zásielka bola dodaná len čiastočne - časť zásielky chýba - kontaktujte priamo UPS - 16877

4.      poškodená zásielka – viď. postup uvedený dole

5.      vykradnutá zásielka (zatiaľ sme taký prípad nemali) – viď. postup dole

Odberateľ je povinný tovar dodaný z SWS International s.r.o. dôkladne pozrieť a skontrolovať okamžite po prevzatí tovaru!

Dopravca (UPS) je zodpovedný za doručenie zásielky v nepoškodenom stave. Pokiaľ odberateľ pri prevzatí skonštatuje poškodenie balíka či originálnej pásky,
resp. počet balíkov nesúhlasí s počtom balíkov na prepravnom liste, odberateľ je povinný spísať s dopravcom zápis o škode, prípadne odmietnuť prevzatie zásielky ako celok
a ďalej sa bude riešiť reklamácia už len medzi dopravcom a SWS International s.r.o. Správu o vadách je odberateľ povinný zaslať do 2 dní do SWS International s.r.o.. (e-mailom, poštou).

Ak nebol balík zvonku viditeľne poškodený a zásielka nie je napriek tomu úplná, resp. výrobok bol v nepoškodenom balení a má zjavné vady (poškrabanie, prasknutie, zlomenie, atď.),
je odberateľ povinný oznámiť túto skutočnosť do 2 dní po prevzatí firme SWS International s.r.o. a aj dopravcovi UPS, ktorý sa môže o pravdepodobnej príčine poškodenia u odberateľa presvedčiť
a spísať dodatočný zápis. Ak sa jedná o neúplnosť tovaru v rámci neporušeného originálneho obalu, ktorý bol vložený do prepravného obalu, vtedy sa zápis s dopravcom nespisuje,
ale bude to reklamácia neúplného obsahu produktu priamo z výroby, resp. pri balení zásielky.

 
 
 

SWS International s.r.o.

 
 
 
 
 
 
 
SWS International s.r.o.
Studená 5, 821 04 Bratislava
Slovenská republika
Obchodné oddelenie:
+421 2 48 200 500 | sales@swsd.sk
Fakturačné oddelenie:
+421 2 48 200 518 | faktury@swsd.sk
Reklamačné oddelenie:
+421 2 48 200 521 | rma@swsd.sk

Prevádzková doba SWS (po-pia)

Obchodné oddelenie

8:30 - 17:00

Produktoví manažéri

8:30 - 17:00

Pokladňa

8:30 - 17:00

Reklamačné oddelenie

8:30 - 17:00

Osobné odbery

8:30 - 17:00
 
 
Meno: Heslo:
 
 
 
 

Powered by CyberSoft s.r.o.

 

 

 

© 2024 SWS International s.r.o.

Studená 5, 821 04 Bratislava, Slovenská republika

Tel.: +421 2 48 200 500, Fax: +421 2 48 200 599, sales@swsd.sk

 
 
 

Nahlásiť chybu