UPS preprava na území Slovenskej republiky
(spôsob odberu v objednávke: UPS "Expres do 24h")
SWS International s.r.o. používa na prepravu tovaru zákazníkom služby dopravnej spoločnosti UPS. V rámci súboru Backlog SWS vám zasielame okrem iného aj informácie o čísle UPS zásielky, pomocou ktorého môžete sledovať svoju zásielku na webe UPS http://www.sps-sro.sk/sk/Vnutrostatna-preprava/Pohyb-vnutrostatnej-zasielky.html
Pri faktúre nad 200€ bez DPH hradí základný poplatok za zásielku firma SWS.
Základný poplatok je za zásielku s celkovou hmotnosťou do 35kg, pričom jeden poplatok platí pri neprekročení hmotnostného limitu aj na viacero balíkov na tú istú adresu.
Špeciálne príplatky za dodanie na dobierku a za zásielky nad 35kg hradí zákazník formou príplatku k faktúre
(pokiaľ sa s SWS nedohodne inak).
Pri faktúre do 200€ bez DPH platí všetky poplatky za prepravu zákazník.
UPS Expres 24h
- dodanie do 24hod. od vyzdvihnutia v SWS
- základný poplatok 5,00€ bez DPH
UPS dobierka – dodanie na dobierku do 24hod. od vyzdvihnutia v SWS
- príplatok 2,00€ k základnému poplatku
Zásielky sú štandardne poistené na hodnotu do 2490€ (cca. 75000 Sk). V prípade, že je nutné zásielku pripoistiť, pripoistenie vždy znáša zákazník. Pripoistenie je 0,33€ za každých ďalších 33,19€ nad 2490€. Pripoistenie vykonávame najmä pri zásielkach s drahým a krehkým tovarom, napr. televízory, veľké objektívy a pod., kde by základné poistenie nepokrylo cenu produktu.
UPS Expres 24h - možné použiť pre dodanie do ktoréhokoľvek mesta. Doručenie zásielky je v pracovné dni do 24 hod. od objednania
UPS dobierka - možné použiť pre dodanie do ktoréhokoľvek mesta. Doručenie zásielky je v pracovné dni do 24 hod. od objednania.
Preprava zásielok mimo územia Slovenskej republiky
Cena za prepravu zásielok mimo územia Slovenskej republiky bude stanovená individuálne pre každú objednávku a bude fakturovaná ako samostatná položka spolu s dodaným tovarom. Pre zásielky mimo územia Slovenskej republiky neplatí výnimka bezplatnej prepravy pri objednávke nad 200 € bez DPH a poplatkov, t. j. ku každej zásielke mimo územia Slovenskej republiky bude účtovaná cena prepravy.
V dňoch pracovného pokoja a štátnych sviatkov sa zásielky nevyzdvihujú ani nedoručujú.
Zoznam servisných stredísk SPS
do všetkých stredísk je jednotné číslo pre celú SR -
16 877
Mesto |
Adresa |
Tel. číslo |
|
Bratislava - centrála |
Senecká cesta 1 |
02 - 16 877 |
|
Ivanka pri Dunaji |
|||
Banská Bystrica |
Medený Hámor 19 |
048 - 16 877 |
|
Bardejov |
Duklianska 14 |
054 - 16 877 |
|
Dunajská Streda |
Malé Dvorníky |
031 - 16 877 |
|
priemyselný park |
|||
Humenné |
Suchý jarok 1299 |
057 - 16 877 |
|
Komárno |
Bratislavská |
035 - 16 877 |
|
cesta 1803 |
|||
Košice |
Budimír 368 |
055 - 16 877 |
|
Levice |
Nixbrod 28 |
036 - 16 877 |
|
Liptovský Mikuláš |
Pod Stráňami 2289 |
044 - 16 877 |
|
Lučenec |
Zvolenská 51 |
047 - 16 877 |
|
Martin |
B. S. Timravy 31 |
043 - 16 877 |
|
Michalovce |
Priemyselná 14 |
056 - 16 877 |
|
Nitra |
Dlhá 91 |
037 - 16 877 |
|
Poprad |
Partizánska 88 |
052 - 16 877 |
|
Prievidza |
Cíglianska cesta 20 |
046 - 16 877 |
|
Rožňava |
Strelnica 16 |
058 - 16 877 |
|
Ružomberok |
Sládkovičova 108 |
044 - 43 32 346 |
|
Senica |
Dlhá 249/A |
034 - 16 877 |
|
Spišská Nová Ves |
Radlinského 17 |
053 - 16 877 |
|
Stará Ľubovňa |
Popradská 22 |
052 - 43 26 374 |
|
Svidník |
Bardejovska 810/44 |
054 - 75 23 785 |
|
Trebišov |
Čs. armády 1117 |
056 - 67 25 206 |
|
Trenčín |
Bratislavská 1804 |
032 - 16 877 |
|
Trnava |
Priemyselná 6 |
033 - 16 877 |
|
Žilina |
Strečno, ulica SNP |
041 - 16 877 |
|
priemyselný park |
|||
Reklamácie pri zásielkach UPS
Odberateľ môže voči UPS mať niekoľko typov reklamácií:
1. neskoro dodaná zásielka - zásielku doručili neskôr ako do 24 hod., resp. nedoručili ju v príplatkovom režime do 9.00h, 12.00h, v sobotu - kontaktujte SWS - 02/48200517
2. vôbec nedodaný tovar - napriek avízu o zaslaní zásielky cez náš backlog vám balík nedorazil - kontaktujte SWS - 02/48200517 alebo priamo UPS - 16877
3. čiastočne nedodaný tovar - viacbalíková zásielka bola dodaná len čiastočne - časť zásielky chýba - kontaktujte priamo UPS - 16877
4. poškodená zásielka – viď. postup uvedený dole
5. vykradnutá zásielka (zatiaľ sme taký prípad nemali) – viď. postup dole
Odberateľ je povinný tovar dodaný z SWS International s.r.o. dôkladne pozrieť a skontrolovať okamžite po prevzatí tovaru!
Dopravca (UPS) je zodpovedný za doručenie zásielky v nepoškodenom stave.
Pokiaľ odberateľ pri prevzatí skonštatuje poškodenie balíka či originálnej pásky,
resp. počet balíkov nesúhlasí s počtom balíkov na prepravnom liste, odberateľ je povinný spísať s dopravcom zápis o škode, prípadne odmietnuť prevzatie zásielky ako celok
a ďalej sa bude riešiť reklamácia už len medzi dopravcom a SWS International s.r.o. Správu o vadách je odberateľ povinný zaslať do 2 dní do SWS International s.r.o.. (e-mailom, poštou).
Ak nebol balík zvonku viditeľne poškodený a zásielka nie je napriek tomu úplná, resp. výrobok bol v nepoškodenom balení a má zjavné vady (poškrabanie, prasknutie, zlomenie, atď.),
je odberateľ povinný oznámiť túto skutočnosť do 2 dní po prevzatí firme SWS International s.r.o. a aj dopravcovi UPS, ktorý sa môže o pravdepodobnej príčine poškodenia u odberateľa presvedčiť
a spísať dodatočný zápis. Ak sa jedná o neúplnosť tovaru v rámci neporušeného originálneho obalu, ktorý bol vložený do prepravného obalu, vtedy sa zápis s dopravcom nespisuje,
ale bude to reklamácia neúplného obsahu produktu priamo z výroby, resp. pri balení zásielky.